Városlista
2020. február 29, szombat -

Hírek

2016. December 05. 16:39, hétfő | PR

Mit ad nekünk a weblap elemzés?

Mit ad nekünk a weblap elemzés?

Legyen bármilyen vállalkozásunk, egyértelmű hogy egy megfelelően kialakított weblap a legfontosabb érintkezési felületet biztosíthatja potenciális vásárlóinkkal.

Épp ezért a különböző arculati elemek mellett rendkívül fontos, hogy honlapunk egyáltalán láthatóvá váljon a napjainkat meghatározó hatalmas információs zajban.

A keresőoptimalizálás végeredményben ebben segíthet nekünk, ráadásul úgy, hogy a ráfordított költségek az idő előrehaladtával eltörpülnek a megtérüléssel arányosítva. Ahhoz azonban, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki oldalunk látogatottságából, mindenekelőtt egy alapos weblap elemzést kell elvégeznünk. A weblap elemzés az a folyamat, melynek során megállapíthatjuk azokat a fejlesztési irányokat, melyek a Google által közreadott irányelveknek alapján előnyösebben pozícionálják oldalunkat a különböző találati listákon.

Sokan tartanak attól, hogy a keresőoptimalizálás olyan kereteket erőszakol online megjelenésükre, melyek nehezen hozhatóak szinkronba egy már kialakult márka arculatával. Az igazság azonban az, hogy a helyzet épp fordítva áll: a Google által lefektett játékszabályok kifejezetten azt a célt szolgálják, hogy a keresőmotor tetszőleges kulcsszó esetén a minőségi találatokat sorolja előre a kevéssé nívósakkal szemben. Így igazából azt is mondhatjuk, hogy egy hajóban ülünk, ráadásul a Google minden lehetőséget biztosít, hogy jobban evezhessünk.

Mik a legfontosabb szempontok?

Nagy vonalakban két kérdéskört érint egy mélyreható weblap elemzés. Az egyik kifejezetten technikai jellegű, és elsősorban arra irányul, hogy mennyire voltunk alaposak a honlapunk motorháztetője alatt elvégzett munka során. Ez megnyilvánul olyan avatatlan szem számára kevéssé érdekes szempontokban mint a HTML kód tisztasága, illetve olyan látványosabb területeken is, mint az oldal betöltési sebessége, vagy hogy reszponzív-e a vizsgált design. A másik kérdéskör ezzel szemben kifejezetten a tartalmi aspektusokra koncentrál. A Google határozottan előnyben részesíti azokat az oldalakat, melyek folyamatosan képesek friss és organikus tartalmat szolgáltatni. Vegyük észre, ha okosak vagyunk, ezek nem megkötések, hanem lehetőségek. Lehetőségek arra, hogy a cégünket reprezentáló oldal olyan jól szolgáljon minket és ügyfeleinket, amennyire csak az lehetséges.

Ezek érdekelhetnek még

2020. Február 13. 11:59, csütörtök | PR

Új gasztroenterológiai szakrendelőt épített a Jánosik Kft.

Nyílt közbeszerzési eljáráson nyerte el a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház és Egyetemi Oktatókórház gasztroenterológiai szakrendelőinek építését a Jánosik és Társai Kft.

2020. Január 31. 10:23, péntek | PR

Megjelent Wéber Feri első saját dala

2020. Január 28. 11:59, kedd | PR

9 érdekes tény a lóversenyről

2020. Január 24. 15:07, péntek | PR

Újévi fogadalmak: Hogyan olvassunk több könyvet idén?

Olvasni ismét divatos elfoglaltság, ami nagy öröm lehet számodra is, hiszen egy jó könyvvel a kezedben megszűnik a világ, és egy új nyílhat meg előtted.