Városlista
2020. január 25, szombat - Pál

Hírek

2019. Július 23. 11:11, kedd | Életmód
Forrás: mti - illusztráció: pixabay

Élelmiszerekkel is bevihető a magnézium

Élelmiszerekkel is bevihető a magnézium

Élelmiszerekkel is bevihető a szervezetbe a megfelelő magnéziummennyiség - közölte Miháldy Kinga dietetikus kedden az M1 aktuális csatornán.

Mint mondta, a zöld zöldségek és az olajos magvak sok magnéziumot tartalmaznak, de a magvak magas energiatartalma miatt nem ajánlott csak azokkal magnéziumot juttatni a szervezetbe. Helyette a zöldségek és magvak elegye ajánlott, amely igazi magnéziumbombaként szolgál - tette hozzá.

A magnéziumhiány fejfájást, fáradékonyságot, székrekedést és izomgörcsöt okozhat. A napi ajánlott mennyiség 300-375 milligramm, sportolóknak és várandósaknak viszont 400 milligramm feletti magnéziumra van szükségük - ismertette a dietetikus.

Ezek érdekelhetnek még

2020. Január 25. 12:38, szombat | Életmód

Szurikáta Alapítvány: az inzulinpumpa a legjobb az 1-es típusú cukorbetegeknek

Az inzulinpumpa és a szöveti cukor mérésére szolgáló szenzor a lehető legjobb kezelési mód az 1-es típusú diabétesszel élők számára

2020. Január 24. 16:03, péntek | Életmód

Veszélyes mértékű stresszt élnek mega elkötelezett focirajongók

Az elkötelezett focirajongók csapatuk meccsének nézése közben olyan veszélyes mértékű fizikai stresszt élnek meg, ami szívrohamot is okozhat - derült ki az Oxfordi Egyetem kutatásából.

2020. Január 24. 10:01, péntek | Életmód

Kiderült, hogy hány fokban alszunk szívesen

A legtöbb magyar 20 fokos hálószobában alszik – ez derül ki az E.ON megbízásából készült reprezentatív felmérésből. Eszerint az ennél hidegebb hőmérsékletet már nagyon kevesen tartják kényelmesnek.

2020. Január 24. 07:09, péntek | Életmód

A túlsúly és a mozgáshiányos életmód a legfőbb egészségi kockázat

A következő években a magyarok egészségét leginkább befolyásoló kockázati tényező a túlsúly és a mozgáshiányos életmód az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) felmérésének eredményei szerint.