Városlista
2019. május 24, péntek - Eszter

Hírek

2019. Március 13. 12:33, szerda | PR

Mit egyek a munkában?

Mit egyek a munkában?

Szeretnél egészségesen étkezni, de az estéidet főzés helyett inkább a családdal töltenéd? A munkahelyi menza nem a te világod? Íme néhány hasznos tipp az irodában dolgozók örök dilemmájára.

„Mit főzzek ma? Mindegy, csak valami gyorsan finomat.” Ismerős ugye?

Hétköznap sok mindenre kell és van is időnk, de arra, hogy órákig álljunk a konyhában, csak nagyon ritkán. Még a legtökéletesebb tervezés mellett is gyakran előfordul, hogy csak egygyors vacsora fér bele a sűrű esti menetrendbe. És akkor még nem is beszéltünk a másnapi ebédről…

Nézzük, hogyan lehetne egyszerűbbé és egészségesebbé tenni a hétköznapok étkezését.


1. Gyors és egyszerű ételek otthonról

Nemcsak idő- és pénztakarékosabb, hanem egészségesebb megoldás egy gyors ebéd otthonról. Akkor sincs minden veszve, ha nincs hűtő és mikró az irodában: a meleg ételek elférnek egy szélesebb szájú termoszban, a zöldségeket, gyümölcsöket, salátákat pedig tárold hűtőtasakban.

2. Vacsi és ebéd egyszerre
Ha úgy érzed, nincs időd külön ebédet készíteni, csinálj egy kicsivel többet a vacsorára szánt fogásból, és ezt vidd másnap ebédre. Ha nem akarod kétszer ugyanazt enni, a vacsora fő hozzávalójával készíts valami új és finom dolgot másnapra – például tegyél félre egy kicsit a sült csirkéből, majd tedd teljes kiőrlésű pitába sok zöldséggel együtt, esetleg csinálj belőle zöldséges-csirkés tésztasalátát.


3. Kutass fel gyorsan elkészíthető ételeket a neten

Ha túl sokszor eszed ugyanazt, itt az idő, hogy bővítsd a repertoárt. Keress az interneten gyors és finom ételek receptjét, olyanokat, amelyeket könnyű elkészíteni, egészségesek, nem túl kalóriadúsak, viszont annál finomabbak. Így biztosan nem fogod megunni az otthonról vitt ebédeket.

4. Főzzetek egymásra

A levest és az egyszerűbb hétköznapi ételeket mindenki szereti. Így aztán érdemes összefogni két-három kolléganővel a heti egyszeri főzőklub erejéig. A hétnek ezen a megbeszélt napján mindig más hozzon annyit egy-egy ilyen finomságból, amennyi az egész csapatnak elegendő. 


5. Nasi otthonról

Így elkerülheted a csokiautomata állandó kísértését. Az ebéd mellé dobj be pár kocka sovány sajtot, egy doboz joghurtot, pár szem gyümölcsöt vagy egy zacskó mandulát a táskádba, és már indulhatsz is. Ha már este bepakolsz, biztosan nem fogod elfelejteni a reggeli rohanásban!

Ezek érdekelhetnek még

2019. Május 20. 13:59, hétfő | PR

Minden, amit a hüvelygyulladásról tudni lehet

A hüvelygyulladás egy olyan betegség, amivel élete során majdnem minden nő találkozik, legyen fiatal vagy idősebb. Mivel nem korhoz kötött, így bárhol, bármikor találkozhatunk vele, éppen ezért érdemes figyelni a jelekre.

2019. Május 20. 13:58, hétfő | PR

Ugrókötél: nem csak gyerekeknek

Az ugrókötelezést sokan gyerekjátéknak tartják, pedig igen kemény igénybevételnek teszi ki az emberi szervezetet. Ma már egyre többen fedezik fel az előnyeit, és űzik a szabadban vagy fedett helyen.

2019. Május 20. 13:55, hétfő | PR

Álmaink eljegyzési gyűrűje

2019. Május 20. 13:52, hétfő | PR

Bemutatkozik a Hunter® MP Rotator® szórófej!