Városlista
2024. április 19, péntek - Emma

Hírek

2019. Január 09. 01:01, szerda | PR

A szervezett utazás nem halott!

Számomra meglepő megállapításra jutottam, amikor egy iroda által szervezett utazásra adtam a fejem, és az első pillanattól kezdve zökkenőmentes kiszolgálásban részesültem. A reptéri parkolóban is.

Az interneten elérhető, privát utazás- és szállásszervező platformok diadalmenetének korában ma már kezd ritkaságszámba menni, ha valaki csoportos út mellett dönt. Másokhoz igazodni, folyamatosan kompromisszumos megoldásokat kötni, kevesebb szabadsággal, spontaneitással beérni – bevallom, nekem sem hangzik hívogatóan. Anyukám kedvéért mégis engedtem, hiszen régi álma volt egy római városnézős, csajos nyaralás, ahol az összeállított programnak köszönhetően csak élveznünk kell az életet.

Kijutás a reptérre, és egyéb rémálmok

Tapasztalt magánutazóként előre tartottam a kijutás megszervezésétől. Nem egyszer jártam ugyanis privátban rosszul, a kellemetlen tülekedésekből, késésekből, bosszantó helyzetekből fakadó tapasztalataim száma legalább kétjegyű. Anyukámat úgysem hagyom cipekedni, így már magam előtt láttam, ahogy mindenféle tömegközlekedési eszközön két csomaggal vergődök – mert a megbízhatatlan taxikért én annyit ugyan nem fizetek!

Aztán kiderült, hogy az utazási irodás úthoz tartozik buszos transzfer. Megnéztem az indulási helyszínt, és meglepődve vettem észre, hogy a belváros több pontján is fel lehet szállni – mik vannak! A reptér előtti utolsó megálló tőlünk csak két sarokra volt, így életünk a lehetőséggel. Kisétáltunk, a busz ott volt időben, a sofőr és az idegenvezető készségesen segített a bőröndök elhelyezésében, kényelmesen és gyorsan értünk ki a Budapest Airport-ra.

Kellemes meglepetések a reptéren

Sajnos a családban a pesszimizmus elég mélyen gyökerezik, így anyukámtól, amint feltűntek a terminál fényei, azt hallgattam, hogy ekkora buszt biztosan csak a világ végén engednek megállni, már ha egyáltalán befér bármelyik parkolóba. Nos, befért. Mint kiderült, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren annyira vendégközpontú a busz parkoló szolgáltatás, hogy a kiszállás idejére behajthattunk a terminálépület előtt elterülő Prémium Parkolóba. Alig pár lépést kellett csak megtennünk, és máris a check-in pultoknál álltunk.

Gondok nélkül Rómában

Mondanom sem kell, az utazás hatalmas siker volt. Szuper szállás, profi idegenvezető, változatos program, szikrázó napsütés – és teljes hátradőlés. Ez ám az édes élet! Visszafele pedig egy percig sem aggódtam a hazajutás miatt. Terminálból ki, buszra fel, szinte a ház előtt le. Anyukám elégedett mosolya egész úton beragyogta a teret. Kérem szépen, a szervezett utazás márpedig nem halott! Ajánlom kipróbálását.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 16. 10:59, kedd | PR

K&H: ennyivel emelkedett a gyerekinfláció

háromezer forint ma már nem elég két hamburgerre, két évvel ezelőtt még három is kijött ennyiből

2024. Április 16. 10:31, kedd | PR

Sportcipő a gyerkőcöknek: ezeket a népszerű márkákat érdemes megismerni!

Amikor gyermekeink egészséges testi és szellemi fejlődéséről van szó, alapvető fontosságú, hogy odafigyeljünk az őket körülvevő tényezőkre.

2024. Április 09. 11:23, kedd | PR

A mobil kaszinó appok térnyerése Magyarországon: Kényelem, elérhetőség és biztonság

Az elmúlt években Magyarországon is egyre népszerűbbé váltak a mobil szerencsejáték-alkalmazások.

2024. Április 05. 22:27, péntek | PR

Hogyan legyünk jó gazdik? – Ingyenes oktatóanyagok a kutyatartás kihívásaira

A mai modern világban, ahol a technológiai fejlődés és a gyors élettempó dominál, sokan keresnek menedéket és nyugalmat a természetben, illetve házi kedvencek társaságában.